Is het sociaal om je berichten te plannen?
- COM_CONTENT_ARTICLE_INFO
- COM_CONTENT_ARTICLE_HITS
Heerlijk Social Media... Mijn communicatiehart gaat er sneller van kloppen!
Natuurlijk zie ook ik de automatische berichten voorbij komen en het eindeloos zenden van eigen diensten. Maar als je Social Media goed observeert, zie je opeens de gezichten achter bedrijven.
Je wil geen nee-zeggen tegen klanten
- COM_CONTENT_ARTICLE_INFO
- COM_CONTENT_ARTICLE_HITS
Pling... een email komt binnen. Tring.... een inkomend telefoongesprek. Tikkerdetik... uitgaande correspondentie.
Herkenbaar? Voor veel ondernemers in de groeifase wel.
Want vaak werken zij alleen en doen alle werkzaamheden zelf.
Gezichtloos zonder goede huisstijl
- COM_CONTENT_ARTICLE_INFO
- COM_CONTENT_ARTICLE_HITS
Een huisstijl is de visuele identiteit van een organisatie. Voor de buitenwereld is deze huisstijl representatief voor de kwaliteit van het product of de dienstverlening van een organisatie.
Een nieuwsbrief versturen kan ik zelf wel
- COM_CONTENT_ARTICLE_INFO
- COM_CONTENT_ARTICLE_HITS
Welke vragen krijg je veel van klanten? Krijg je vragen over jouw dienst of willen mensen vooral de voordelen van jouw product weten? Het zijn allemaal mooie onderwerpen die je kan verwerken in een nieuwsbrief.
Drie angsten voor het inschakelen van een virtual assistant
- COM_CONTENT_ARTICLE_INFO
- COM_CONTENT_ARTICLE_HITS
Bedrijf laten groeien
Om uw organisatie naar een volgend level van succes te krijgen, is het goed om belastende taken door een virtual assistent te laten uitvoeren. Een virtual assistent kan ondersteuning bieden aan organisaties of ondernemers die vaak alleen alle werkzaamheden verrichten.
Toch is het vaak een grote stap om een virtuele assistent in te schakelen. Hier zijn drie grote angsten over het inschakelen van een virtuele assistent. En de redenen waarom u zich daar juist geen zorgen over hoeft te maken.