Nieuwsbrief ondersteuning voor ondernemers

 

Als ondernemer zoek je allerlei manieren om in contact te komen met jouw klanten. Een nieuwsbrief versturen is een mooi middel om (potentiële) klanten te benaderen.

Voordelen nieuwsbrief:

- Je blijft onder de aandacht van (potentiële) klanten. 
- Mensen die zich inschrijven zijn geïnteresseerd in jouw bedrijf.
- Door inzet van Social Media is een boodschap snel te verspreiden. 
- Een nieuwsbrief is een goedkoop communicatiemiddel. 

 

Redenen genoeg dus om dit mooie communicatiemiddel direct in te zetten en klanten te bereiken via een nieuwsbrief.

Lees meer...

Evenementen

 

Geef jij ook ook regelmatig een workshop of training?
En wil je dat dit een ultieme ervaring is voor de bezoeker?

 

Dan heb je ondersteuning nodig, want het succes van zo'n dag zit ook in de ondersteuning van jouw team. Deze zorgen er op de achtergrond voor dat jij je kunt richten op het overbrengen van jouw boodschap en informatie. Alle werkzaamheden er omheen worden voor jou geregeld, zodat jij je daar niet mee bezig hoeft te houden.

Lees meer...

E-mailservice en agendabeheer voor ondernemers

 

Als ondernemer ben je de hele dag druk bezig en ondertussen stroomt je e-mailbox vol met berichten. Daarnaast zijn ondernemers vaak bezig om afspraken te plannen in hun agenda.

Dit zijn routineklussen die goed zijn over te nemen door een virtual assistant waardoor jij veel tijd bespaart.

 

Krijg meer focus op de kernactiviteiten door de ondersteuning van een virtual assistant.

Lees meer...

Communicatie - klanten vinden en binden

 

Een communicatiestrategie waarin een klant zich direct herkent.
Bereik nu als ondernemer jouw doelgroep feilloos, door te kijken naar de volgende vragen:

- Wie is de ideale klant? – Waar bevindt deze zich?
- Wat is zijn/haar behoefte? – Hoe bereik je deze klant?

 

Wat is het resultaat als je precies weet wie jouw klant is?
Een klant die zich aangesproken voelt door de boodschap!
En iedere communicatie uiting sluit aan bij de wens en behoeftes van deze klant.

 

Nieuwe klanten vinden en binden
Je wilt graag een nieuwe of bestaande klant iets vertellen over jouw product of dienst.
Dus vertel je in een nieuwsbrief alles over dit product of de dienst.
Vanuit het gezichtspunt van het bedrijf is het:

- de beste oplossing ooit voor deze klant -

Maar helaas voelt de klant zich niet aangesproken in het contactmoment en komt de boodschap niet over.

 

SOSassistent zet haar communicatiekennis en -kunde in om jouw klanten centraal te zetten.

Kritisch kijken naar jouw communicatiemiddelen om te bepalen of ze jou ondersteunen bij het overbrengen van jouw boodschap. Want alles moet kloppen!

Een heldere en duidelijke communicatiestrategie, zorgt ervoor dat de communicatieboodschap aansluit bij de behoeftes van jouw klanten. De beleving van de klant bestaat uit de som van de ervaringen opgedaan bij alle klantcontactmomenten. Communicatie is daarbij van groot belang.

Iedere vorm van communicatie heeft een eigen aanpak nodig!

 


 

Bekijk gerust de mogelijkheden van SOScommunicatie - Het communicatiebureau voor online en offline communicatie.

www.soscommunicatie.nl 

 


 

Banner website

 

 

Like actie Facebook

 

 

 

Roll up banner