Stappenplan inschakelen van een virtual assistant

 

Als je jouw werkzaamheden uitbesteedt, of dat nu eenmalig is of op een meer permanente basis, wil je natuurlijk dat dit zo goed mogelijk gebeurt. Met onderstaand stappenplan zorgen we er samen voor dat de samenwerking goed verloopt en we heldere afspraken maken. 

 

Stap 1.  Kennismaking op locatie, via e-mail, telefoon of Skype. 

Samen inventariseren we de werkzaamheden en knelpunten. Daarbij bekijken we de mogelijkheden om taken over te nemen en welke aanpak daar het beste bij past. Deze stap geeft je alle informatie om te bekijken of mijn expertise aansluit bij de werkzaamheden. 

 


 

Stap 2. Opstellen Virtual Assistant Plan.

In dit Virtual Assistant Plan lees je wat ik precies voor jou kan doen, hoeveel uur ervoor nodig is en wanneer ik voor je werk. 

Bij het ontwikkelen van communicatiemiddelen vind je in het Virtual Assistant plan een offerte voor de opmaak en het vervaardigen van het gewenste communicatiemiddel. Na akkoord wordt dit voor je vervaardigd. Het is mogelijk dat hierna geen stappen meer volgen, maar dat is afhankelijk van de behoefte.

 


 

Stap 3. Proefperiode ondersteuning werkzaamheden. 

In de eerste maand kun je ervaren hoe het is om samen met een virtual assistant te werken. Na deze proefperiode evalueren we de samenwerking.

 


 

Stap 4. Inschakelen Virtual Assistent definitief:

In de laatste stap maken we definitieve afspraken over de uren die ik exclusief voor jou reserveer. Het is mogelijk om een aantal uren per week of maand te bespreken. Daarnaast werk ik ook met dagdelen. 

De gewerkte uren worden bijgehouden in een uren-registratie en aan het einde van de maand ontvang je een overzicht van de gewerkte uren. 

 

 

 

 

Stapelt het werk zich op, omdat het bedrijf groeit?

 

Lees de direct toe te passen tips om rust en overzicht aan te brengen.

Gratis e-book om rust en overzicht aan te brengen in werkzaamheden 

Ja, ik ontvang graag het gratis e-book

 

* Verplicht
 
 
en ontvang tips en artikelen over het intern structureren van werkzaamheden, social media, communicatie en marketing.