E-mailservice en agendabeheer voor ondernemers

 

Als ondernemer ben je de hele dag druk bezig en ondertussen stroomt je e-mailbox vol met berichten. Daarnaast zijn ondernemers vaak bezig om afspraken te plannen in hun agenda.

Dit zijn routineklussen die goed zijn over te nemen door een virtual assistant waardoor jij veel tijd bespaart.

 

Krijg meer focus op de kernactiviteiten door de ondersteuning van een virtual assistant.

 

E-mailservice door een virtual assistant

Een virtual assistant schoont dagelijks de e-mailbox voor jou op en zet de te behandelen emails in een 'Nog te doen map'. Op deze manier hoef je alleen in deze email te behandelen. Maar een virtual assistant kan ook nog een stapje verder gaan en namens jou de standaard inkomende e-mail beantwoorden. Dit scheelt toch een hoop tijd als dit voor jou wordt gedaan. 

 

Agendabeheer door een virtual assistant 

Een virtual assistant zorgt er verder voor dat jouw afspraken worden gemaakt. Of deze afspraken binnenkomen via de telefoon of e-mail, de virtual assistant registreert ze direct in jouw agenda.

Als je zelf een afspraak wil plannen hoef je alleen maar een e-mail met de gegevens naar de virtual assistant te sturen. Hierna maakt de virtual assistant direct een afspraak met de klant voor jou. Het fijne hieraan is dat het ook heel professioneel overkomt als een assistent dit voor jou regelt.

 

 

 

Stapelt het werk zich op, omdat het bedrijf groeit?

 

Lees de direct toe te passen tips om rust en overzicht aan te brengen.

Gratis e-book om rust en overzicht aan te brengen in werkzaamheden 

Ja, ik ontvang graag het gratis e-book

 

* Verplicht
 
 
en ontvang tips en artikelen over het intern structureren van werkzaamheden, social media, communicatie en marketing.