Communicatie - klanten vinden en binden

 

Een communicatiestrategie waarin een klant zich direct herkent.
Bereik nu als ondernemer jouw doelgroep feilloos, door te kijken naar de volgende vragen:

- Wie is de ideale klant? – Waar bevindt deze zich?
- Wat is zijn/haar behoefte? – Hoe bereik je deze klant?

 

Wat is het resultaat als je precies weet wie jouw klant is?
Een klant die zich aangesproken voelt door de boodschap!
En iedere communicatie uiting sluit aan bij de wens en behoeftes van deze klant.

 

Nieuwe klanten vinden en binden
Je wilt graag een nieuwe of bestaande klant iets vertellen over jouw product of dienst.
Dus vertel je in een nieuwsbrief alles over dit product of de dienst.
Vanuit het gezichtspunt van het bedrijf is het:

- de beste oplossing ooit voor deze klant -

Maar helaas voelt de klant zich niet aangesproken in het contactmoment en komt de boodschap niet over.

 

SOSassistent zet haar communicatiekennis en -kunde in om jouw klanten centraal te zetten.

Kritisch kijken naar jouw communicatiemiddelen om te bepalen of ze jou ondersteunen bij het overbrengen van jouw boodschap. Want alles moet kloppen!

Een heldere en duidelijke communicatiestrategie, zorgt ervoor dat de communicatieboodschap aansluit bij de behoeftes van jouw klanten. De beleving van de klant bestaat uit de som van de ervaringen opgedaan bij alle klantcontactmomenten. Communicatie is daarbij van groot belang.

Iedere vorm van communicatie heeft een eigen aanpak nodig!

 


 

Bekijk gerust de mogelijkheden van SOScommunicatie - Het communicatiebureau voor online en offline communicatie.

www.soscommunicatie.nl 

 


 

Banner website

 

 

Like actie Facebook

 

 

 

Roll up banner

  

 

 

 

Stapelt het werk zich op, omdat het bedrijf groeit?

 

Lees de direct toe te passen tips om rust en overzicht aan te brengen.

Gratis e-book om rust en overzicht aan te brengen in werkzaamheden 

Ja, ik ontvang graag het gratis e-book

 

* Verplicht
 
 
en ontvang tips en artikelen over het intern structureren van werkzaamheden, social media, communicatie en marketing.