Telefoondienst voor ondernemers

 

Voor ondernemers is het fijn, als een assistent de telefoon beantwoordt als deze niet aanwezig of bereikbaar is. Schakel daarom op ieder gewenst moment de telefoon door naar een virtual assistant.

Een virtual assistant weet als rechterhand alles van een organisatie en beantwoordt gelijk de vragen, boekt direct een afspraak in de agenda of verstuurt via de email nadere informatie.

Klanten krijgen daardoor het gevoel te spreken met de assistent van een bedrijf en niet met een callcenter.

 

"Wist u dat 2%(!) van nieuwe klanten de moeite neemt om een voicemail of antwoordapparaat in te spreken?  - Laat de overige 98% niet naar de concurrent gaan."

 


"De SOSassistent komt erg vriendelijk over en dat merken klanten. Klanten denken dat zij hier op kantoor werkt. Ik denk dat veel ondernemers zo'n service willen."  M. Harberink Omgevingsjurist


 

 

Voordeel 1
Mis nooit meer een belangrijk gesprek en kom professioneel over met de SOS Telefoondienst. 

Voordeel 2
De beantwoording van de telefoon draagt ook bij aan de klanttevredenheid. 
Zorg ervoor dat deze communicatiestroom vlekkeloos verloopt. 

Voordeel 3
Wil je bereikbaar zijn voor klanten, met een professionele uitstraling? 
Schakel op ieder gewenst moment de telefoon door en werk ongestoord aan je werkzaamheden. 

 

- SOS Telefoondienst -

Maandelijks abonnement

€ 24,50 *

Telefoongesprek: 0 - 50, tarief per gesprek

€    2,25 *

Telefoongesprek: 51 - 100, tarief per gesprek

€    2,00 *

Telefoongesprek: 101 en meer, tarief per gesprek

€    1,75 *

Eenmalige administratiekosten SOS Telefoondienst € 50,-. 
* Prijzen exclusief btw.

Elke gespreksnotie wordt direct via e-mail doorgegeven of een kosteloos sms-bericht bij spoed. 

Aan het einde van de dag ontvang je een overzicht van alle telefoongesprekken van de dag.

De Telefoondienst van SOSassistent is van 09:00u tot 18:00u. Mocht je buiten deze tijd een telefoondienst willen voor jouw organisatie neem dan contact op om de mogelijkheden door te spreken.

Het abonnement wordt telkens stilzwijgend met 2 kalendermaanden verlengd, behoudens schriftelijke opzegging met inachtneming van een opzegtermijn van 1 kalendermaand.

 

"Maak het verschil bij nieuwe potentiële nieuwe klanten
met het ene telefoontje dat direct aangenomen wordt."

 


 

Mogelijkheden SOS Telefoondienst

  • Doorschakelen naar nachtstand met een persoonlijke boodschap;
  • Doorverbinden naar jouw eigen telefoonnummer bij klanten die jij direct wil spreken;
  • Wachtmuziek;
  • Overzicht van inkomende en uitgaande telefoongesprekken;
  • Keuzemenu;
  • Opnemen van telefoongesprekken;
  • Eigen telefoonnummer afgestemd op de regio waar je werkzaam bent.

 

Kies nu voor betrokken en persoonlijke telefoonbeantwoording.
Vraag naar de mogelijkheden en test het 1 week gratis uit!